سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۵ مددجوی جرائم غیر عمد به مناسبت اربعین حسینی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۵ مدد جوی جرائم غیر عمد به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حجت الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در جلسه هیات امنای ستاد دیه استان که صبح امروز برگزار شد گفت: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۸ میلیاردو ۷۸۷ میلیون ریال است که با پرداخت مبلغ ۲ میلیاردو ۸۲۳ ریال از زندان آزاد می‌شوند.

او افزود: این تعداد از مددجویان مربوط به زندان‌های کرمان، بم، سیرجان، رفسنجان، شهربابک و جیرفت هستند که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در سطح این زندان‌ها مبلغ ۹۷۸ میلیون ریال از شکات تخفیف اخذ گردیده همچنین مبلغ ۴ میلیاردو ۹۸۵ میلیون ریال توسط مددجویان بصورت پرداخت اقساط ماهیانه تامین شده است.

موسوی قوام اظهار داشت: ستاد دیه استان از ابتدای امسال موفق به آزادی تعداد ۱۶۵ مددجوی جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ بیش از ۵۹ میلیاردو ۵۰۳ میلیون ریال از سطح زندان‌های استان شده است.

در حال حاضر تعداد ۱۵۸ نفر مددجوی واجد الشرایط جرائم غیر عمد در سطح استان داریم که اولویت آزادی تعداد ۲۶ نفر مددجوی باقی مانده از سنوات سال‌های قبل می‌باشد انشااله با همکاری مراجع قضایی مربوطه و زندان‌های استان زمینه آزادی این تعداد هم در روز‌های آینده فراهم می‌شود.

انتهای پیام/س

فراهم شدن زمینه آزادی ۱۵ مدد جوی جرائم غیر عمد به مناسبت اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.