سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلجویی قهرمان المپیک از مردمان روستای محروم ممبین استان خوزستان+تصاویر

کمیل قاسمی قهرمان المپیک با حضور در روستای محروم ممبین استان خوزستان از مردم این منطقه دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روستای ممبین، با حدود ۱۰۰۰ نفر سَکَنه یکی از محرومترین و دور افتاده‌ترین روستا‌های ایران است که مردمان آن از طریق شبانی ارتزاق می‌کنند. مردم این روستا از امکانات اولیه زندگی و رفاهی محروم می‌باشند و با مشقت و سختی‌های فراوان روز را به شب می‌رسانند. این روستا در شمال غربی ایذه و هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری واقع است.

کمیل قاسمی دارنده ۲ مدال طلا و نقره المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با حضور در روستای ممبین ضمن دلجویی و دیدار، از مشکلات معیشتی اهالی این منطقه با خبر شد و اقلامی را نیز به دانش آموزان و ساکنان روستا اهداء نمود.


بیشتر بخوانید:گرایی: همیشه مسابقات جهانی قبل از المپیک سخت است/ برای مدال طلا به توکیو می‌روم


گفتنی است لوازم التحریر، مواد غذایی و لوازم بهداشتی از جمله اقلامی بود که کمیل قاسمی به ساکنان روستا هدیه کرد و قول داد حالا که در جریان بخشی از کمبود‌های آن‌ها قرار گرفته اقداماتی را برای برطرف کردن مشکلات ساکنان انجام دهد.

قاسمی پس از بازدید از روستای ممبین اظهار داشت: واقعا اهالی این روستا زندگی بسیار سخت و طاقت فرسایی دارند که امکانات اولیه زندگی برای آن‌ها آرزوست و من مطمئن هستم هر کسی از نزدیک وضعیت آن‌ها را رصد کند دلش به درد خواهد آمد.

عنواندار کشتی ایران و جهان تصریح کرد: به طور حتم فارغ از وظایف انسانی و اخلاقی، مسئولین استان و کشور باید در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و طرح محرومیت‌زدایی به فکر این قشر از هموطنانمان باشد و برای برطرف کردن دغدغه‌های حداقلی این عزیزان اقدامات موثر و عاجلی را در دستور کار خود قرار دهند.


بیشتر بخوانید:معرفی تیم‌های برتر هفته اول و دوم رقابت‌های لیگ برتر کشتی


انتهای پیام/

کمیل قاسمی در جمع اهالی روستای محروم ممبین استان خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.