سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام جزئیات انتخابات آتی در حضور اصحاب رسانه

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه جزئیات مربوط به نحوه برگزاری انتخابات پیش روی مجلس را اعلام خواهیم کرد.

محمد کمال سرویها رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در جلسه‌ای مطبوعاتی، با حضور اصحاب رسانه که در محل دفتر نمایندگی شورای نگهبان در خراسان رضوی برگزار می شود، جزئیات کامل مربوط به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را اعلام خواهیم کرد.

او در خصوص میزان افزایش صندوق های رای، تصریح کرد: طبق روال همیشه، هر دوره نسبت به دوره قبل، ۱۰ درصد افزایش صندوق‌ و تعرفه‌ها را خواهیم داشت.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: بعد از ایام صفر، جلسه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و استاندار خواهیم داشت  و حول مسائلی از جمله محل شعب اخذ رای،  تعداد شعب و  دیگر مسائل مرتبط با انتخابات آینده تصمیم گیری خواهد شد.

سرویها با بیان اینکه زمان بررسی رسمی کاندیدهای ثبت نام شده محدود است، افزود: در حال حاضر که زمان بیشتری داریم در شورای نظارت بر انتخابات خراسان رضوی مشغول بررسی کاندید‌اهای احتمالی انتخابات مجلس و بررسی عملکرد آنها هستیم تا بتوانیم منصفانه به قانون عمل کنیم.
 
انتهای پیام// م.ب
 

برگزاری جلسه هیات نظارت بر انتخابات با نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.