سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل بیش از ۳۶۰ دانش آموزان با مشکلات بینایی در مدارس خوزستان

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان گفت: بیش از ۳۶۰ دانش آموزان با مشکلات بینایی در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.

علی ممبینی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۹، ۳۶۷ دانش آموز با مشکلات بینایی در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.

او تعداد دانش آموزان آسیب دیده بینایی خفیف را ۶۰ دانش آموز عنوان کرد و افزود: از این تعداد، ۲۱ نفر آن‌ها دختر و ۳۹ نفر آن‌ها را پسران تشکیل می‌دهند.

ممبینی اظهار داشت: همچنین ۱۰۲ دانش آموز با آسیب بینایی شدید در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند که ۴۳ نفر آن‌ها دختر و ۵۹ نفر آن‌ها پسر است.

ادامه تحصیل ۲۰۵ دانش آموز بصورت تلفیقی

این مقام مسئول تصریح کرد: دانش آموزان تلفیقی، دانش آموزانی هستند که دچار آسیب بینایی هستند، ولی در مدارس عادی و در کنار سایر دانش آموزان تحصیل می‌کنند.

به گفته رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، ۲۰۵ دانش آموز بصورت تلفیقی در مدارس عادی مشغول به ادامه تحصیل هستند.

علی ممبینی بیان داشت: ۱۳۵ دانش آموز با آسیب بینایی خفیف بصورت تلفیقی هستند که ۶۱ نفر آن‌ها دختر و ۷۴ نفر آن‌ها پسر است، ضمن اینکه ۷۰ دانش آموز نیز بصورت مذکور شامل؛ ۴۲ دختر و ۲۸ پسر با آسیب بینایی شدید به تحصیل خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.