رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان بر لزوم توجه و حمایت از این ورزش در استان تاکید کرد.

وحید انصاری رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، آبادان، شوش، خرمشهر و اهواز فعالیت گلبال انجام می شود و تنها در اهواز سالن‌ ورزشی برای این رشته وجود دارد.

لزوم توجه به ورزش گلبال در خوزستان

او افزود: به دلیل کمبود منابع هیئت گلبال مستاجر این سالن و مالک آن اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است.

انصاری بیان داشت: با وجود کمبود امکانات و ورزشکار جوان در لیگ برتر گلبال کشور ما ۲ نماینده استان یکی تیم گلبال بانوان و دیگری تیم گلبال آقایان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان  تصریح کرد: ورزشکاران این رشته ورزشی که همه یا نابینا و یا کم بینا هستند علاقه‌ای به فعالیت به صورت حرفه‌ای ندارند.

این مقام مسئول گفت: باید استعداد یابی در این زمینه انجام شود تا علاقه‌مندان به این رشته ورزشی شناسایی و از آن‌ها برای پیشرفت گلبال استان و پرورش ورزشکاران حرفه‌ای استفاده کرد.

او افزود: تلاش‌ها برای رشد گلبال در سطح ملی همچنان ادامه دارد و با توجه به پتانسیل بالای این عزیزان جانباز و روشندل ، که در سطح ملی و بین المللی برای کشور صاحب افتخار هستند و امیدواریم مسئولان ورزش استان همانند سایر هیئت ها، نگاه ویژه ای به این هیئت داشته باشند و با توجه به شرایط خاص ورزشکاران نابینا و کم بینا، این عزیزان تمام زندگی خود را وفق ورزش کردن و به جز این کار خاصی نمی توانند انجام دهند و اداره کل محترم ورزش و جوانان استان همیشه حامی این هیئت بوده است و امیدواریم این نگاه مستمر و ویژه باشد.

انتهای پیام/م

توسعه ورزش گلبال مستلزم ایجاد زیرساخت های لازم است

برچسب ها: گلبال ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.