سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث در ۲۲ مهر ۹۸؛

۱۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس کشف شد

بسته اخبار حوادث دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه بیست و دوم مهر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس استان بوشهر و فارس یک محموله صد کیلوگرمی تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق شدند یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

او ادامه داد: سوداگران مرگ با تهیه محموله تریاک از یکی از استان‌های جنوبی قصد داشتند آن را به استان فارس برای فروش انتقال دهند که در تور عملیاتی پلیس قرار گرفتند و پس از تعقیب و گریزی کوتاه با همکاری پلیس مبارزه باموادمخدر استان فارس، در یکی از مسیر‌های شهرستان لامرد متوقف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر عنوان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی صد کیلوگرم تریاک که ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ شبانی گفت: قاچاقچیان با توجه به موقعیت منطقه و تاریکی شب، فرار کردند که تلاش پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

کشف ۶۰ کیلو تریاک و ۱۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از کشف ۶۰ کیلو تریاک و ۱۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک با استان‌های فارس و هرمزگان خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا شبانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق شدند دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

او ادامه داد: با همکاری فرماندهی انتظامی فارس و هرمزگان در دو عملیات مجزا خودرو‌های حامل موادمخدر در مسیر‌های مواصلاتی شهرستان لامرد و بندرلنگه متوقف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مخدر استان بوشهر بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، ۶۰ کیلوگرم تریاک و ۱۰ کیلوگرم هروئین که ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد و در این زمینه دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

محموله ۱۵ میلیاردی پارچه قاچاق در عسلویه توقیف شد

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۷۱۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی هماهنگ و دقیق، با اقدام‌های اطلاعاتی و علمی یک محموله پارچه را که در یکی از انبار‌های شهر عسلویه در حال بارگیری بود شناسایی کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه با استقرار ایست و بازرسی در محور خروجی شهر عسلویه، کامیون حامل بار قاچاق را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از بازرسی از این کامیون، هزار و ۷۱۰ طاقه پارچه خارجی کشف شد که طبق نظر کارشناس ارزش مالی این محموله ۱۵ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: متهم این پرونده پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سارقان حرفه‌ای سیم برق با شلیک پلیس متوقف شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: سه سارق حرفه‌ای سیم برق هنگام سرقت، با شلیک پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: درپی وقوع چندفقره سرقت سیم‌های برق در نقاط مختلف شهر بوشهر، ماموران کلانتری ۱۱ باغ زهرا با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند سه سارق سیم برق را هنگام سرقت برق شناسایی کردند.

او عنوان کرد: سارقان با دیدن ماموران و بی توجهی به فرمان ایست پلیس، فرار کردند، که در نهایت با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، تیراندازی شد و هر سه نفر دستگیر شدند.

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه متهمان سوابق متعدد سرقت دارند، گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف شهر بوشهر اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.