سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای خدمات بین راهی در مسیر زوار اربعین

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از ارتقای خدمات مجتمع‌های بین راهی محور‌های استان یزد در مسیر زوار اربعین خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حامد معتمدی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر عملکرد مجتمع‌ها و اماکن خدمات بین راهی از وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، گفت: این اقدام با هدف ارتقای خدمات و کسب رضایت استفاده کنندگان از این مجتمع‌ها انجام می‌شود.

او افزود: در تابستان امسال سه دوره نظارت بر مجتمع‌ها و اماکن خدماتی بین راهی در چهار محور یزد ـ طبس، یزد ـ شیراز، یزد ـ کرمان، یزد ـ نائین انجام شد که به موازات آن بازدید‌هایی از سوی کمیته‌های فرعی نظارت شهرستانی نیز انجام گرفت.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و تردد زائران در محور‌های استان یزد، یک دوره بازدید دیگر از محور‌های مربوط به عبور زوار انجام می‌شود و با توجه به اضافه شدن دو مجتمع به مجموعه مجتمع‌های استان، امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی به زوار داخلی و خارجی ارائه دهیم.

بر اساس تفاهم نامه مشترک میان وزارت کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در استان‌ها کارگروهی متشکل از استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل بهداشت و خدمات درمانی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اداره نظارت براماکن عمومی تشکیل شده که این کارگروه وظیفه نظارت بر خدمات مجتمع‌های خدمات بین راهی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ی 

خدمات بین راهی در مسیر زوار اربعین ارتقا می یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.