معاون مدیریت بحران استانداری یزد گفت: طی بارندگی‌های ابتدای سالجاری، ۳۰ نقطه سیل خیز و حادثه خیز در شهرستان یزد شناسایی شد.

شناسایی ۳۰ نقطه سیل خیز و حادثه خیز در شهرستان یزدمحمدرضا یاوری معاون مدیریت بحران استانداری یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: طی بارندگی‌های ابتدای سالجاری، ۳۰ نقطه سیل خیز و حادثه خیز به کمک کارشناسان مدیریت بحران استان یزد شناسایی شد.

او افزود: موضوع حذف نقاط سیل خیز شناسایی شده، از طریق دستگاه‌های مرتبط به خصوص آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل استان و شهرداری‌های مناطق مختلف یزد در حال پیگیری است.

معاون مدیریت بحران استانداری یزد با بیان اینکه ۵۴ کیلومتر سیل بند در چهارقطعه، در اطراف شهر یزد وجود دارد، ادامه داد: به جز دو سیل بند قطعه چهار و منطقه پارک کوهستان که در حال بازنگری و اجرای طرح جدید برای آن‌ها هستیم، دو قطعه سیل بند دیگر از نظر جلوگیری از ورود سیل مناطق بالا دست به داخل شهر یزد مشکلی ندارند.

یاوری به احیا و ساماندهی مسیل‌های شهر یزد اشاره کرد و اظهارداشت: عملیات اجرایی طرح ساماندهی دو مسیل شهر یزد از ابتدای امسال شروع شده است و روند اجرایی شدن آن تا اتمام کار، با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ غ

وجود ۳۰ نقطه سیل خیز و حادثه خیز در شهرستان یزد

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار