سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و دوم مهرماه ۹۸؛

کشف ۱۹۶ کیسه کودشیمیایی قاچاق /انهدام باند سارقان احشام/ یک کشته در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و دوم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ دوم حسین رشید تبار سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران پاسگاه محمد آباد حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۹۶ کیسه کود شیمیایی اوره غیر مجاز و فاقد مجوز رسمی کشف کردند.

سرهنگ دوم رشید تبار ارزش محموله کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

*انهدام باند سارقان احشام در بوئین زهرا

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام، عوامل پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی شبانه روزی موفق به شناسایی خودرو سارقان و محل اختفای ۳ نفراز آن‌ها شدند.

سرهنگ دوم رشید تبار افزود: سارقان طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند و در بازجویی ماموران به سرقت اموال شاکی اعتراف کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات فنی وغیرمحسوس مخفیگاه ۲ نفر از مال خر‌ها را نیزشناسایی وبا هماهنگی قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

او با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد از مردم خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در خصوص سرقت موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*یک کشته حاصل بی احتیاطی راننده سمند در قزوین

رئیس پلیس راه استان گفت: در محور کرج-قزوین روبروی شهرک کاسپین، ۳ دستگاه دستگاه خودروی سمند، کامیون بنز و پژو ۴۰۵ به شدت باهم برخورد کردند که بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان سواری سمند فوت کرد و سرنشین دیگر آن مجروح شد.

سرهنگ بیگلری افزود: علت این حادثه ازسوی کارشناس تصادفات پلیس راه بی توجهی به جلو سواری سمند اعلام شده است.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.