سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عملیات ناجا:

تاکنون ۶۵ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند

ساجدی‌نیا گفت: ۴۱ هزار نفر وارد و ۲۴ هزار نفر از مرز مهران خارج شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین ساجدی‌نیا معاون عملیات ناجا درباره مرز مهران گفت: از نظر ترافیکی، محور‌ها تقریبا نیمه سنگین و پرتردد است و از هر دو محور رفت و برگشت، عبور و مرور در جریان است؛ همچنین تردد‌ها برای ورود و خروج در پایانه مرزی مهران از شب قبل برابر شده و طبق آمار  ۴۱ هزار نفر ورود و ۲۴ هزار نفر از مرز مهران خارج شدند. روز قبل هم تقریبا ۱۱۸ هزار نفر از مرز مهران خارج و ۱۰۱ هزار نفر هم از مرز مهران وارد کشور شدند.

ساجدی‌نیا با اشاره وضعیت به مرز شلمچه و چذابه، گفت: اکنون محور مرز شلمچه خلوت است و تردد خودرو‌ها به آسانی در حال انجام است و با مشکل خاصی روبه‌به نیستیم، همچنین پایانه مرز شلمچه وضعیت مرز مهران را دارد؛ البته به دلیل تردد اتباع خارجی از مرز شلمچه وضعیت این مرز سنگین گزارش شده است.

معاون عملیات ناجا ادامه داد: میزان رفت و برگشت زائران در مرز شلمچه نیز از روز قبل برابری می‌کند و اکنون عبور و مرور به آسانی در حال انجام است؛ همچنین مرز چذابه هم همین وضعیت را دارد.

او درباره گم شدن گذرنامه یا برگ تردد زائران، بیان کرد: ما در نجف اشرف و کربلا کنسولگری داریم و افرادی که در داخل خاک عراق مدارک خود را گم کرده‌اند، با مراجعه به کنسولگری‌های می‌توانند اقدام به گرفتن مدارک گم شده خود کنند، اما اگر در بین راه افراد مدارکشان را گم کردند، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با طرف عراقی، افراد می‌توانند با مراجعه به گیت‌های ایرانی  برای پیدا شدن مدارک خود پیگیری کنند.

ساجدی‌نبا دباره مشکلات پیش رو مشمولان گفت: همکاران بنده تاکنون مشکلات عبور و مرور ۱۳۵ هزار نفر از افراد نظام وظیفه، را تسهیل کردند و همچنین در تمامی مرزهایمان دفاتری را ایجاد کردیم که در آنجا به اینگونه موضوعات رسیدگی می‌شود.


بیشتر بخوانید: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اربعین چه خدماتی ارائه می دهد؟


اتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.