سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تندبادی با سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت قصرقند را درنوردید

رئیس اداره هواشناسی نیکشهر گفت:با تشدید جریانات همرفتی و شکل گیری ابر‌های کومولونیمبوس در آسمان قصرقند، تندباد لحظه‌ای با سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت در این شهر روی داد.

واحد رئیسی رئیس اداره هواشناسی نیکشهر  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در شبانه روز گذشته با تشدید جریانات همرفتی و شکل گیری ابر‌های کومولونیمبوس در آسمان قصرقند، تندباد لحظه‌ای با سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت در این شهر روی داد.

او افزود: علاوه بر قصرقند، تندبادی با سرعت ۸۳ کیلومتر بر ساعت نیکشهر را نیز دربرگرفت که موجب کاهش موقتی دید افقی در محدوده اداره هواشناسی این شهر شد.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته با تقویت سامانه بارشی در نیکشهر و شهرستان‌های اطراف، بارش‌های قابل توجهی دریافت شد که بیشینه بارندگی‌ها با میزان ۴۴.۵ میلی متر در ایستگاه بارانسنجی «بنت» از توابع نیکشهر ثبت شد.

رئیس اداره هواشناسی نیکشهر افزود: این بارندگی سبب جریان یافتن برخی رودخانه‌های محلی و مسدود شدن موقتی برخی محور‌های مواصلاتی روستایی نیکشهر شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: در شهر نیکشهر نیز روز گذشته ۱۱.۱ میلی متر باران بارید که مجموع بارش‌های مهرماه این شهر را به حدود ۳۴ میلی متر رساند.‌ای ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته از ایستگاه‌های «دستگرد»، «هیچان» و «کشیک» نیز بین چهار تا ۱۰ میلی متر باران گزارش شده است.

انتهای پیام/ع

تندباد لحظه‌ای در قصرقند

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.