سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه پیگیری مصوبات استانداری در خصوص ایجاد مراکز موسسه اسکان بشر ملل متحد

جلسه پیگیری مصوبات استانداری در خصوص ایجاد مراکز موسسه اسکان بشر ملل متحد در راستای حمایت‌های روانی-اجتماعی افراد در مناطق زلزله زده برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلسه پیگیری مصوبات استانداری در خصوص ایجاد مراکز موسسه اسکان بشر ملل متحد در راستای حمایت‌های روانی-اجتماعی افراد در مناطق زلزله زده در خصوص بررسی احداث دو ساختمان در مناطق زلزله زده به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و بازتوانی اجتماعی افراد با همکاری بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد مسکن برگزار شد.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : راه اندازی مراکز مشاوره‌ای برای بازتوانی اجتماعی افراد به عنوان یک اقدام سازنده می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق زلزله زده استان داشته باشد و بهزیستی نیز در این راستا به وظایف خود عمل خواهد کرد.

او گفت : متخصصان روانشناس معرفی شده از سوی بهزیستی با آموزش دوره‌های مختلف در مراکز مذکور به منظور حمایت‌های روانی-اجتماعی از افراد مشغول به کار خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: باید با انجام نیازسنجی‌های لازم در مناطق زلزله زده خدمات ارائه شده را احصاء کنیم و اقدامات لازم در خصوص دیگر نیازمندی‌های موجود صورت پذیرد.

او گفت: از سوی بنیاد مسکن زمین مورد نیاز مراکز مذکور تهیه می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی نیز در راستای ارائه خدمات درمانی با بهزیستی همکاری خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد مراکز موسسه اسکان بشر ملل متحد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.