سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بدون پیروزی نمایندگان مازندران در لیگ ۳ فوتبال کشور

نمایندگان مازندران هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور را بدون پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در گروه اول مسابقات هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور و در دیداری حساس، دماوند آمل با یک گل مغلوب آذر آب اراک شد.

با این نتیجه، دماوند آمل صدرنشینی را از دست داد و با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر، پس از تیم‌های برق آرا البرز و آذرآب اراک به رتبه سوم جدول رده بندی سقوط کرد.

ستاره کاسپین بابل دیگر نماینده مازندران در گروه نخست لیگ ۳ فوتبال کشور به نتیجه تساوی ۲-۲ مقابل مهمانش برق آرای البرز رضایت داد و با ۱۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاد.

در گروه دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دریای حربده محمودآباد با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ در برابر میزبانش مهاجر نوین مشهد شکست خورد، اما با ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مهاجر نوین مشهد و مقاومت نوین تهران به صدرنشینی ادامه داد.

در شهرآورد مازندرانی‌ها که در زمین شهید آزادی فریدونکنار برگزار شد، شهروند فریدونکنار و شهدای ساری در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ بسنده کردند.

شهدای ساری و شهروند فریدونکنار با ۹ امتیاز به ترتیب جایگاه ششم و هفتم را در جدول رده بندی در اختیار دارند.

دریای بابل هم، فرصت مجدد صدرنشینی گروه دوم لیگ ۳ فوتبال کشور را با تساوی ۱ بر ۱ مقابل میزبانش استیل البرز آق قلا از دست داد.

دریای بابل با ۱۴ امتیاز، رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/س

نتایج نمایندگان مازندران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.