هفته پانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور با ثبت یک برد، دو تساوی و دو شکست برای نمایندگان مازندران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم اتحاد ساری در دیداری خارج از خانه مهمان تیم چوکای تالشی بود که از حمایت هواداران خود در ورزشگاه پوریای ولی بهره می برد و در نهایت دو تیم پس از نود دقیقه تلاش به نتیجه تساوی ۲بر ۲ رضایت دادند تا تیم ساروی با انجام ۱۵ بازی و ۱۸ امتیاز در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

گل های تیم چوکای تالش را در این دیدار کیوان محمد نژاد در دقیقه 50 و سیامک مرتمی در دقیقه 70 به ثمر رساندند و برای اتحاد ساری نیز محمد لشکری در دقیقه 20 و آرش خدابخش در دقیقه 25 گلزنی کردند.

پرتاپ اشیا و سنگ به زمین مسابقه توسط هواداران تالشی از حاشیه های این دیدار بود باعث شد داور مسابقه ۱۱ دقیقه وقت اضافه در نظر بگیرد.

تیم صنعت دیگر نماینده ساروی ها در لیگ دسته سوم در دیدار خارج از خانه با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب خوشه طلایی ساوه شد تا شاگردان عمادیان با قبول این شکست تلخ با ۱۹ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار بگیرند.

شاگردان شبیر لطفی در تیم پیام مقاومت ساری در خانه موفق به کسب سه امتیاز شیرین از زرکان کرج شدند با نتیجه یک بر صفر نماینده کرج را شکست دادند و با ۲۰ امتیاز جایگاه پنجمی جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.

در گروه دوم رقابت های لیگ دسته سوم هم تیم شهدای ماکران دیگر نماینده مازندران در در دیداری نزدیک و پربرخورد با نتیجه ۲ بر یک مقابل پرسپولیس مشهد نتیجه را واگذار کرد تا با ۱۹ امتیاز در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

شهدای بابلسر در خانه با نتیجه دو بر دو برابر حریف بجنوردی خود متوقف شد و دو امتیاز حساس مقابل استقلال نوین بجنورد را از دست داد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار