سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۱۰ هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی و صنفی خوزستان

مدیرکل اداره استاندارد خوزستان از انجام بیش از ۱۰ هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی، خدماتی و... در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

رضا دهدشتی زاده مدیرکل اداره استاندارد خوزستان در تشریح عملکرد ۶ ماهه این اداره کل در ۶ ماهه نخست امسال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بازرسی از واحد‌های تولیدی، صنفی، خدماتی و نظارت بر استاندار‌های تعریف شده، رسالت اداره کل استاندارد است.

او افزود: در ۶ ماهه نخست سال ۹۸، بازرسی‌های زیادی از واحد‌های تولیدی، خدماتی، صنفی، آزمایشگاه‌های همکار و... انجام شده که مجموع این بازرسی‌ها ۱۰ هزار و ۵۱۳ مورد ثبت شده است.

دهدشتی زاده اظهار داشت: ۴۳۰ بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی و تاسیسات گازپرکنی، ۶ هزار و ۸۲۱ بازرسی از واحد‌های صنفی، ۶ مورد بازرسی فنی انرژی صنایع انرژی بر، یک هزار و ۸ بازرسی از وسایل تفریحی، شهربازی‌ها و زمین‌های بازی، یک هزار و ۸۲ مورد بازرسی از واحد‌های خدماتی، ۲۷ مورد بازدید از تاسیسات گاز پرکنی، یک هزار و ۹۱ آسانسور و ۳۸ آزمایشگاه همکار صورت گرفت.

به گفته مدیرکل اداره استاندارد خوزستان، ۲۴۶ مورد آزمون انگ فلزات گرانبها نظیر؛ مصنوعات طلا در ۶ ماهه اول امسال انجام شده که ۱۹۲ مورد آن قبول و ۵۴ مورد آن رد شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین ۵۵۶ مورد آزمون باسکول ثابت همکف برای اوزان سنگین انجام شده که ۵۴۵ دستگاه قبول و ۱۱ دستگاه در این آزمون رد شدند.

انتهای پیام/گ

اداره استاندارد، ناظر بر عملکرد واحد‌های تولیدی و خدماتی

برچسب ها: استاندارد ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.