سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۹ کیلو تریاک در داراب/دستگیری ۱۰۳ سارق با ۳۱۷ فقره سرقت در شیراز

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۱ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۹ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، یک دستکاه سواری ۴۰۵ توقیف و ۳۹ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۹ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در پشت صندلی خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در این خصوص ۲ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف گاو قاچاق میلیاردی در خرم بید

فرمانده انتظامی خرم بید از کشف ۸ رأس گاو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و آن را توقیف کردند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این کامیون حامل ۸ رأس گاو قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید با بیان اینکه کارشناسان ارزش این دام‌های قاچاق را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود:در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

توقیف کالای قاچاق میلیاردی در رستم

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان رستم، مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رستم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در محور نورآباد – مصیری کردند که در نتیجه آن ۲ وانت پراید، یک پژو ۴۰۵ و ۲ خودرو سمند را متوقف کردند.

سرهنگ  قربانعلی روستا افزود: در بازرسی از این خودروها، یک تن گردو، ۲ هزار عدد ظروف آرکوپال، ۲۰۰ ثوب پوشاک، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه تلویزیون قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

او با بیان اینکه در این رابطه ۶ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۸ فقره سرقت احشام در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری اعضای باند سارقان احشام و کشف ۸ فقره سرقت از آنان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در یکی از روستا‌های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام تحقیقات و اقدامات فنی گسترده، در این خصوص محل اختفاء ۴ سارق شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۸ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

سرهنگ قسام افزود: شهروندان جهت پیشگیری از سرقت، همواره توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.

دستگیری ۱۰۳ سارق با ۳۱۷ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۱۰۳ سارق دستگیر و ۳۱۷ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان شیراز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اقدام به شناسایی محل‌های اختفاء سارقان کردند.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح و طی اقدامات مأموران انتظامی، ۱۰۳ سارق شناسایی و با انجام چندین عملیات منسجم، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: سارقان در بازجویی‌های تکمیلی مأموران پلیس، در مجموع به ۳۱۷ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت به صورت مستمر در سطح شهرستان و به ویژه کلانشهر شیراز ادامه خواهد داشت و با مخلان نظم و امنیت همچون گذشته برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

کشف گاو قاچاق در کازرون

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون از کشف ۱۲ رأس گاو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بازرسی از دو خودرو نیسان خبر داد.

سرهنگ حجت الله احمدیان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به دو خودرو نیسان حامل احشام مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۱۲ رأس گاو قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی می‌باشند، گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش احشام مکشوفه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد:هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق احشام را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.