سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

کازرون یکی از قطب‌های هندبال ایران است

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: شهرستان کازرون یکی از قطب‌های هندبال ایران محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب در دیدار اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیر تیم‌های هندبال کازرون با استاندار فارس، که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز حضور داشت، به ظرفیت‌های موجود در ورزش این استان اشاره کرد و گفت: امروز فارس در ۴۸ رشته ورزشی که دارای لیگ کشوری است، نماینده دارد.

او با بیان اینکه یکی از این رشته‌ها هندبال است، گفت: شهرستان کازرون با داشتن ۲ نماینده در لیگ برتر و معرفی چندین بازیکن به تیم‌های ملی، قطب بلامنازع این رشته ورزشی در فارس و یکی از قطب‌های هندبال کشور محسوب می‌شود.

دبیر ستاد ساماندهی ورزش استان با یادآوری اینکه هر ۲ تیم هندبال مردان و زنان کازرون، توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، از استاندار فارس درخواست کرد که اگر این تیم‌ها در لیگ برتر قهرمان شده و به عنوان نماینده به جام باشگاه‌های آسیا راه یافتند، از آنان حمایت کند.

کامیاب، یکی از ویژگاهی این دوتیم راحفظ شاکله آنها با استفاده از ظرفیت‌های بومی در این شهرستان عنوان و اضافه کرد: عملکرد این دو تیم در لیگ برتر باعث شده تا وضعیت فارس در هندبال کشور خوب باشد.

او در بخش دیگری از صحبت هایش به توسعه زیرساخت های موجود و در حال ساخت در کازرون اشاره و اضافه کرد: از ۱۸ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبالی که عملیات اجرایی آن طی سال‌های اخیر در کازرون آغاز شد، ۱۰ زمین آماده افتتاح است و مابقی هم تا دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس احداث ورزشگاه شهر خشت با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر و احداث ۵ سالن چند منظوره را جزو افتخارات دولت در مسیر خدمت‌رسانی به مردم کازرون ذکر کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها سرانه ورزشی کازرون نیز همانند برخی دیگر از مناطق استان فارس افزایش ۲۰۰ درصدی خواهد یافت.
انتهای پیام/م

دیدار استاندار فارس با اعضای کادر فنی هندبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.