سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار فتحی زاده:

تامین اتوبوس برای تمام زائران کار بسیار مشکلی است

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: تامین اتوبوس برای تمام زائران کار بسیار مشکلی است و جاده‌ها کشش لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار محسن فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، گفت: امسال جریان عبور از مرز نسبت به سال گذشته خیلی سریع‌تر آغاز شد و در روز‌های پنج شنبه و جمعه گذشته اوج تردد در مرز‌ها بود، همچنین امروز شاهد حرکت روان زائران چه در جاده‌های منتهی به مرز‌ها و چه در پایانه‌ها هستیم.

او افزود: این روز‌ها با توجه به وضعیت موجود و هماهنگی‌هایی که در آن سوی مرز عزیزان عراقی انجام می‌دهند، مشکلات آن سوی مرز نیز تا حد زیادی کم شده و تامین وسیله نقلیه برای انتقال زائرانی که از مرز عبور می‌کنند و به آن سوی مرز می‌روند، در حال انجام است.

سردار فتحی زاده تاکید کرد: در مسیر رفت اکثر روز‌ها تردد‌ها به صورت روان بود و زائران در بین روز‌های مختلف از مرز‌ها عبور کردند. در بازگشت هم امیدواریم زائران بازگشت خود را در بین روز‌های مختلف تقسیم کنند و نخواهند در یک روز به یکباره برگردند، چون تامین این تعداد اتوبوس برای تمام زائران کار بسیار مشکلی است و جاده‌ها کشش لازم را ندارند.


بیشتر بخوانید: دولت و ملت عراق از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند


جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی تصریح کرد: رانندگان با صبر و حوصله و با استراحت کافی پشت فرمان بنشینند مخصوصا در مسیر برگشت که خستگی بیشتری از راهپیمایی ممکن است بر تن شان باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.