سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ۵۰ هزار زائر افغانستانی تا پایان اربعین

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: تا امروز پذیرش بیش از ۲۰ هزار اتباع خارجی جهت شرکت در اربعین حسینی انجام شده، و تا پایان اربعین حدود ۵۰ هزار زائر افغانستانی وارد کشور شوند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ماشالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در بازدید از موکب‌های مستقر در دوغارون، گفت: تا امروز پذیرش بیش از ۲۰ هزار اتباع خارحی به منظور شرکت در اربعین حسینی انجام شده و پیش‌بینی شده تا پایان اربعین حدود ۵۰ هزار زائر افغانستانی وارد کشور شوند.

او ادامه داد: امسال توفیق داریم پذیرای زائران امام حسین (ع) و اتباع افغانستانی باشیم که قصد حضور در کنگره اربعین حسینی را دارند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: تجارب پارسال کمک کرد امسال تمهیدات بهتر و بیشتری را بیندیشیم و لذا در مرزبانی، نیروی انتظامی و همه نهاد‌ها انسجام و هماهنگی خوبی صورت گرفته است.


سردار جان نثار افزود: اقدامات به منظور سهولت ورود زائران و کنترل و بررسی‌های لازم انجام شده و زائران افغانستانی به صورت منظم و منسجم مسیر را طی خواهند کرد و با استفاده از امکانات در نظر گرفته شده به سمت مشهد مقدس منتقل خواهند شد.

او با اشاره به اینکه نسبت به پارسال منظم و منسجم‌تر کار انجام می‌شود، تصریح کرد: در ورود زائران مشکل نداریم و به سرعت با وجود گیت‌های در نظر گرفته شده پذیرش صورت می‌گیرد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: باتوجه به اینکه آمار ورودی در نوسان است تا ۵ هزار نفر در روز ورود زائر خواهیم داشت.

سردار جان نثار افزود: در روز‌های باقیمانده تراکم زائر بیشتری داریم و آمار افزایش خواهد داشت لذا ۸ گیت ورودی در مرز پیش بینی شده و فعال است.


انتهای پیام//ف. س

 


فعالیت ۸ گیت ورودی در مرز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.