سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر حوزه علمیه استان ایلام خبر داد;

تمهیدات ویژه‌ و اجرای برنامه‌های فرهنگی،تبلیغی برای پذیرایی از زائران

مدیر حوزه علمیه استان ایلام خواستار کمک و مساعدت مسئولان عالی حوزه از جریان خدمت رسانی مطلوب به زائران شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه استان ایلام در گفت و گو با خبر نگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در مهران و در مسیر زائران اربعین تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین  مرادبیگی با اشاره به اینکه جمععیت عظیمی از زائران اربعین حسینی از مرز مهران تردد می‌کنند، از ارائه خدمات اسکان، پذیرایی، و ... حوزه استان به زوّار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و خواستار کمک و مساعدت مسئولان عالی حوزه از جریان خدمت رسانی مطلوب به زائران شد.

او افزود: هرسال با تلاش و عزم جهادی خدماتی از قبیل اسکان، پذیرایی سه وعده، پارکینگ، و ... را به زوّار امام حسین (ع) ارائه می‌کنند، البته در کنار این خدمات، طلاب و روحانیون استان با حضور در موکب‌ها به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی می‌پردازند و به سؤالات شرعی و شبهات زائرین هم پاسخ می‌دهند.

مرادبیگی ادامه داد: حوزه استان امسال هم با مرکزیت حوزه مهران و با بسیج همه امکانات مدارس علمیه تابعه، تمهیدات ویژه‌ای را برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین در مسیر رفت و برگشت تدارک دیده است تا زوار با خاطره‌ای خوش سفر عشق را آغاز و به پایان برسانند.

انتهای پیام/با    

اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.