سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مورد نگران کننده امنیتی در مرزهای چهارگانه عبور زائران وجود ندارد

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت : خوشبختانه هیچ مورد نگران کننده امنیتی در مرز‌های چهارگانه محل تردد زائران چه در داخل کشور و چه در داخل خاک عراق وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از مرز خسروی و حضور در قرارگاه اربعین ستاد انتظامی کرمانشاه گفت : اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگواری صورت گرفته و همه چیز تحت کنترل است.

او با قدردانی از مجموعه تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان و همچنین نیرو‌های پلیس کمکی مستقر در مرز خسروی، گفت : کار عبور و مرور زائران از این مرز توسط پلیس به خوبی مدیریت شده است.

 شرفی افزود: با وجود حجم بالای تردد‌ها در مرز خسروی طی ۴۸ ساعت گذشته، سیل جمعیت به خوبی مدیریت و خوشبختانه مشکلی برای هیچ کدام از زوار پیش نیامد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: حجم بالای تردد‌ها نیاز به مدیریت داشت که این کار به خوبی توسط پلیس و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام و همه زائران حاضر در مرز به تدریج روانه کربلای معلی شدند.

او گفت : زائران نیز همکاری خوبی با پلیس و دیگر نیرو‌های نظامی داشتند و همین تعامل و همکاری باعث شد تا در اسرع وقت از مرز خارج شوند.

 شرفی با بیان اینکه هم اکنون شرایط بهتری را در خصوص خروج زائران از مرز شاهد هستیم، از فعالیت ۲۴ ساعته ماموران پلیس برای امنیت آفرینی در مرز خسروی و سایر مرز‌های محل تردد زائران خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

کنترل اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگواری

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.