مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : هم اکنون تردد در تمام محور‌های مواصلاتی استان روان است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون تردد در تمام محور‌های مواصلاتی استان روان است، گفت : بیشترین حجم تردد را در محور بیستون به کرمانشاه و همچنین کرمانشاه به اسلام‌آبادغرب داریم.

او از تردد بیش از ۹۳۹ هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین در محور‌های استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : در این مدت بیشترین تردد را در محور‌های بیستون به کرمانشاه و همچنین کرمانشاه به سمت اسلام آبادغرب داشتیم.

او افزود: کمترین تردد نیز در محور گیلانغرب به سرپل‌ذهاب صورت گرفته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه،گفت: ۱۶۰۲ دستگاه خودرو نیز در محور قصرشیرین به سمت خسروی تردد داشتند.

کرمی گفت: از بیش از ۹۳۹ هزار تردد وسایل نقیله‌ای که در ۲۴ ساعت گذشته داشتیم ۸۱۹ هزار دستگاه آن خودرو‌های سبک و ۱۱۹ هزار دستگاه وسایل نقلیه سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: این حجم از تردد در روز گذشته باعث شد در برخی محور‌ها از جمله مسیر اسلام آبادغرب به قصرشیرین ترافیک داشته باشیم که این ترافیک اکنون رفع شده است.

او درباره وضعیت کنونی راه‌های استان گفت: اگر چه اکنون حجم تردد در برخی محور‌ها بالا است، اما هیچ ترافیکی در راه‌های استان نداریم و تردد روان صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه محور بیستون به کرمانشاه و کرمانشاه به اسلام آبادغرب را پرترددترین محور‌های استان در حال حاضر اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

حجم تردد در محور بیستون

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.