سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت پادشاه عربستان با استقرار نیروهای آمریکایی در این کشور

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان اعلام کرد با استقرار نیروها و تجهیزات نظامیان آمریکایی در خاک این کشور موافق است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عربستان، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان اعلام کرد با استقرار نیروها و تجهیزات نظامیان آمریکایی در خاک این کشور موافق است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای از ارسال نیرو و تجهیزات نظامی بیشتر به عربستان سعودی خبر داد.

در بیانیه پنتاگون آمده است: ما قرار است ۳ هزار نیروی نظامی جدید به همراه دو سامانه دفاع موشکی تاد و پاتریوت به خاک عربستان سعودی اعزام کنیم. همچنین در زمینه هوایی، دو اسکادران جدید از جنگنده‌های پیشرفته در عربستان استقرار خواهند یافت.

این بیانیه می‌افزاید: واشنگتن به دنبال تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه و درگیری با ایران نیست و استقرار این نیرو‌ها و تجهیزات در عربستان تنها با هدف حفظ توان واکنش در مقابل تهدیدات بالقوه است.

بیشتر بخوانید: ۳ هزار نظامی جدید به عربستان سعودی می‌فرستیم

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۱:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
اینکه قیام عاشورا با جمله معروف:
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاء در جهان اسلام شناخته میشود.....قیام اسلامی مجاهدان انصارالله کشور یمن نیز امروز همان تداوم قیام امام حسین(ع) است دیروز در دشت نینواء آل الله تحت محاصره شدید بودند و امروز ملت شهیدپرور یمن مادران و اطفال بیگناه یمنی تحت محاصره همه جانبه هستند دیروز در مسیر کربلاء لشگریان ابن زیاد و اهالی فریب خورده کوفه لحظه به لحظه بر تعدادشان اضافه میشد تا نسبت لشگریان امام معصوم نسبت به دشمنان سفاک و خون آشام یکصدتن به چندین صدهزارنفر شد امروزه هم آمریکا و متحدان اروپائیش و اعراب وهابی-سلفی افراطی در تعداد و نفرات با کشور مظلوم یمن نیز همین نقش را بازی میکنند همانطور که پس از 1400سال خون امام حسین(ع) زنده و جوشان است ملت مظلوم یمن نیز با وعده نص صریح قرآن کریم نصرت و پیروزی را کسب خواهد کرد.....حالا ترامپ و متحدانش که همان جبهه کفر هستند در مقابل جبهه حق و اسلام که مجاهدان انصارالله یمن هستند هر چقدر هم که باشند و تجهیزات داشته باشند خون بر شمشیر پیروز است...
reza
۰۹:۰۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
بهتر از این نمی شود
یک طعمه چاق و چله برای پهبادها
ناشناس
۰۶:۴۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خخخخخخخ، آخه مگه غیر از موافقت ، کار دیگه ای هم میتونه