سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اشتری در بازدید از مرزمیرجاوه؛

نیروی انتظامی خدمت گذار زائرین حسینی/تقدیر از تلاش های شبانه روزی مرزداران در ماموریت بزرگ اربعین

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین در مرزها بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور  در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه  و روند ارائه خدمات به زوار حسینی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مردم سیستان و بلوچستان مردمی میهمان نواز و مهربانند و در بازدید که داشتیم به واقع با تمام انرژی و استفاده از ظرفیت‌های موجود میزباینی زائرین حسینی، مردم شریف کشور دوست و همسایه پاکستان را انجام میدادند که این حضور در صحنه مردم استان چه در مرز و چه در موکب‌های که در مسیر‌ها دارند مثال زدنی و جای تقدیر دارد.

سردار حسین اشتری با اشاره به وضعیت کنونی مرز‌های کشور افزود:مرز‌ها از امنیت و نظم خیلی خوب برخوردار است وخدمت رسانی به تمامی زائرین حسینی به بهترین شکل ممکن در حال انجام است وما در صدد هستیم تا فعالیت‌ها بیش از پیش بهتر و شایسه زوار باشد که البته باید جهت ارتقای سطح خدمت رسانی تسهیلات و زیر ساخت‌ها افزایش یابد و تمام هدف و تلاش ما بر این است تا زائرین بسلامت به مقصد مقدس برسند و به سلامت به میهن خود بازگردند.


بیشتر بخوانید:وضعیت امنیت در مرز‌های کشور مطلوب است / ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به مرز


او ادامه داد:مشکلاتی که تاکنون مواجه بودیم کمبود وسیله نقلیه در عراق و افزایش قیمت‌های ترددات بوده که با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل تا حدی مرتفع شده ودر حال بهبود یافتن است.

او در خصوص عبور زائرین نیز از مرز‌های کشور به سمت کربلای معلا خاطر نشان کرد:بیش از۲ میلیون ۷۰۰ هزار نفر ایرانی از مرز‌های ایران مشرف شدن به سمت کربلا و تا کنون حدود ۶۰۰ هزار نفر به کشور بازگشتند.

فرمانده ناجا ضمن تقدیر از از زحمات و تلاش های شبانه روز مرزداران استان سیستان وبلوچستان در ماموریت بررگ اربعین گفت: مرزداران و مرزنشینان در کنارهم با همبستگی دینی و اجتماعی پذیرای زائران هستند و امیدوارم این تلاش ها مورد رضایدخداوند متعال قرار گیرد.

سردار اشتری با اشاره به همکاری خوب مردم با پلیس و سایر دستگاه‌های اجرای از مردم خواست: زائرین در مراجعه هایشان یا باید گذر نامه داشته باشند یا برگ تردد اربعین  و توجه داشته باشند که با هیچ مجوز دیگری امکان تردد از مرز‌ها مقدور نیست.

انتهای پیام/ع

سردار اشتری در مرز میرجاوه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.