سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان خبر داد؛

آمادگی ۲۰۰ دستگاه خودروی سواری برای انتقال زائران از مرز عراق

شریعتی گفت: حدود ۴۰ دستگاه خودروی سواری به آن سوی مرز ارسال شده و نزدیک به ۲۰۰ دستکاه دیگر آماده انتقال زائران از مرز عراق است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت مرز چذابه اظهار کرد: در مرز چذابه شرایط بسیار خوب و روان است و مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود.

او با بیان اینکه در مرز شلمچه در سمت ایران مشکل خاصی نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر مواکب از زائران اربعین پذیرایی می‌کنند و شرایط خوبی برقرار است، اما در آن سوی مرز با مشکلاتی از جله پیاده‌روی طولانی زائران برای رسیدن به خودروهای عراقی مواجه هستیم.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بیش از ۳ میلیون زائر در سامانه «سماح»/ زائران حتما ارز کافی همراه خود داشته باشند


استاندار خوزستان گفت: بنده شب گذشته در مرز شلمچه حضور یافتم و مشاهده کردم که هیچ مشکل خاصی از لحاظ تأمین غذا و آب نداریم. 

شریعتی گفت: حدود ۴۰ دستگاه خودروی سواری به آن سوی مرز ارسال شده و نزدیک به ۲۰۰ دستگاه دیگر آماده انتقال زائران از مرز عراق است و امیدواریم با این برنامه‌ریزی تردد روان‌تر شود.

استاندار خوزستان گفت: برای زائرانی که در آن طرف مرز شلمچه در داخل خاک عراق هستند، غذا و آب آشامیدنی ارسال می‌کنیم تا در آنجا با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۵:۵۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله قطار راه آهن شیراز به اهواز و شلمچه به بصره و نجف به کربلا را هم یکپارچه سازی کنید با کیفیت و استاندارد برای سال آینده زائران محترم و بزرگوار و گرامی اباعبدالله الحسین ع راه اندازی کنید خداخیرتان دهد مسئولان و مدیران لایق و شایسته بزرگواران محترم خردمندان بصیر پر تلاش خادمین امت واحده رسول الله ص . والسلام و صلوات التماس دعا .
حب الحسین ع یجمعنا : لبیک یا حسین ع .