سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابخانه دانشگاه صنعتی کرمانشاه به شبکه دیجیتال پیوست

رییس دانشگاه صنعتی گفت: در راستای ارائه اطلاعات در قالب یک فناوری نوین با دسترسی آسان، سریع و گسترده کتابخانه دانشگاه صنعتی کرمانشاه به کتابخانه دیجیتال مجهز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،    رییس دانشگاه صنعتی گفت: در راستای ارائه اطلاعات در قالب یک فناوری نوین با دسترسی آسان، سریع و گسترده کتابخانه دانشگاه صنعتی کرمانشاه به کتابخانه دیجیتال مجهز شد.

اختری بیان کرد:  با همت و تلاش مسؤلین  به حوزه کتاب و کتابخانی، کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از ابتدای سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ به کتابخانه دیجیتال مجهز گردید.

 او افزود: با فراهم شدن این زیرساخت دسترسی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان به منابع دیجیتال موجود کتابخانه از طریق وب امکان پذیر می باشد.

اختری بیان کرد:  دانشجویان، اساتید و کارکنان و تمامی پژوهشگران دانشگاه می توانند با مراجعه به لینک http://lib.kut.ac.ir منابع مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی جستجو کرده و در صورت موجود بودن منبع مورد نظر، جهت تهیه آن به کتابخانه دانشگاه مراجعه نمایند.


او گفت: همچنین در راستای ایجاد نظم، شناسایی حقوق متقابل، برقراری ارتباط و انجام امورات دانشجویان بر اساس آئین نامه‌های جدید دانشجویی و همچنین ایجاد فضای همدلی و رابطه‌ی دوستانه در بین دانشجویان، مسئولین و کارکنان دانشگاه، کارگاهی با عنوان آشنایی با آئین نامه‌های جدید دانشجویی برگزار شد.

 او افزود: در این کارگاه یک روزه که با هدف آشنایی بیشتر کارکنان دانشگاه با آئین نامه‌های جدید دانشجویی برگزار گردید، توضیحاتی در خصوص آئین نامه ها، مقررات و قوانین دانشجویی  ارائه شد.

او  ضمن تاکید بر رعایت حقوق همه ارکان انسانی دانشگاه شامل دانشجو، هیات علمی و کارمند،بیان  کرد: اکنون برماست که با تفکر، تدبیر و تکیه بر خرد جمعی، در این مجموعه فضایی را ایجاد کنیم که برقراری ارتباط و همچنین انجام امورات به گونه ایی باشد که علاوه بر رعایت حقوق کارمندی و دانشجویی، احترام و جایگاه طرفین نیز در بالاترین سطح حفظ شود که بدون شک این مهم در سایه‌ی احترام به قوانین و اجرایی کردن آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی محقق می‌گردد.

انتهای  پیام/ز



برگزاری کارگاه  آشنایی با آئین نامه‌های جدید دانشجویی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.