سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز نوزدهم مهرماه ۹۸؛

ازکشف یک میلیارد ریال پارچه قاچاق تا تصادف در جاده آبادان-ماهشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. ۲۳

 به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه نوزدهم  مهر  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف پارچه های قاچاق در آبادان   

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان  ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آبادان حین گشت زنی در میدان ورودی "ماهشهر- آبادان" یک دستگاه خودروی وانت پراید حامل کالای قاچاق را شناسایی و طی عملیاتی منسجم متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۳  طاقه پارچه خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف، که کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت در این رابطه یک متهم دستگير و ضمن تشکيل پرونده مقدماتی، جهت سيرمراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

تصادف در جاده آبادان - ماهشهر

امین منصور سرپرست مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ظهر امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو ام. وی. ام، دو نفر کشته و سه نفر دیگر هم مصدوم شدند.

او با بیان اینکه پس از اطلاع رسانی این حادثه به مرکز فوریت ها، چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند، افزود: کشته شدگان به دلیل شدت جراحات در دم جان داده بودند.

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید نرگسی ماهشهر اعزام شدند که حال یک نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.