سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلامت مردم را نباید به مخاطره بیندازیم

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: خواستار اعمال سیاست‌های سختگیرانه نسبت به مسکن مهر شد و گفت: سلامت مردم را نباید به مخاطره بیندازیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدحسین صادقی خواستار اعمال سیاست‌های سختگیرانه نسبت به مسکن مهر شد و گفت: سلامت مردم را نباید به مخاطره بیندازیم.

اوبر بازرسی و استانداردسازی آسانسورهای بیمارستان امام رضا (ع) تاکید کرد و گفت: اگر در برابر این موارد قُرص و محکم بایستیم، بهتر از آن است که در آینده تلفات جانی داشته‌باشیم و حسرت بخوریم که چرا اقدامی نکردیم.

او بر حمایت از صنایع و تولیدکنندگان نوپا تاکید کرد و گفت: در صنایع و محصولاتی که برند استان محسوب می‌شوند، سخت‌گیری کنید و مماشات نکنید تا خود را به درجه مطلوب استاندارد برسانند.

دادستان کرمانشاه، افزایش آگاهی‌های عمومی و مطالبه‌گری مردم را بسیار مهم دانست و گفت: حوادث ناشی از رعایت نکردن استاندارد را به مردم اطلاع رسانی کنید تا آن‌ها هم موقع خرید به دنبال مهر و برچسب اداره کل استاندارد بگردند.

صادقی  با تاکید بر اینکه هیچ درجه از فساد را تحمل نمی‌کنیم، افزود: برنامه‌های رئیس قوه قضاییه مبنی بر فساد ستیزی، اقدامات جهادی سربازان این دستگاه و خدمات مثبت و موثر آن‌ها در این زمینه، موجی از امید در مردم ایجاد کرده که نویدبخش فردایی روشن‌تر است.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اعمال سیاست‌های سختگیرانه نسبت به مسکن مهر

برچسب ها: استاندارد ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.