سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا خبر داد؛

تشریح اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ناجا برای ماموریت اربعین

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا اقدامات این معاونت تخصصی را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرداررضا فریبا جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا در جریان بازدید از مرز مهران گفت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در قرارگاه اربعین حسینی (ع)، فعالیت خود را در سه استان خوزستان، کرمانشاه و ایلام برای خدمات رسانی، تأمین تجهیزات لازم و پشتیبانی از کارکنان و زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از ماه‌ها قبل شروع کرده است.

او پس از بازدید از رده‌ها و مراکز آمادی مستقر در مرز مهران در خصوص طبخ و تامین غذا در این ماموریت عنوان کرد: چهار آشپزخانه در مرز مهران جهت تأمین غذا و توزیع میان وعده و ۶ آشپزخانه در مرز‌های خسروی، شلمچه و چذابه مشغول خدمت رسانی به کارکنان زحمتکش ناجا هستند.

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا، تامین تجهیزات مورد نیاز کارکنان از قبیل کاور پلیس، تامین خودرو‌های حمل سوخت اتوبوس و مینی بوس، تجهیزات زیست و خواب، خودرو‌های خدماتی و جرثقیل برای ماموریت اربعین را از دیگر اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ناجا بیان کرد و افزود: ماموریت اربعین در سه مرحله، قبل، حین و بعد اجرایی می‌شود.

سردار فریبا ادامه داد: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در راستای وظایف ذاتی و پشتیبانی از ماموریت اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی‌های خود را از چند ماه قبل آغاز و برنامه ریزی‌های مختلفی را برای ساماندهی ماموریت در قالب قرارگاه پشتیبانی اربعین انجام داده است.

او از فراهم کردن تجهیرات مورد نیاز برای واحد‌ها خبر داد و اضافه کرد: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در چند حوزه تغذیه، اسکان، حمل و نقل، تعمیر نگهداری و تامین تجهیز تخصصی فعالیت خود را با استقرار تیم‌های عملیاتی به اجرا گذاشته است.

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا در پایان ایام اربعین سرور و سالار شهیدان را تسلیت عرض نمود و ابراز امیدواری کردند، ان شاءالله بتوانیم خادمین خوبی برای زوار آقا ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

انتهای پیام/ د

تشریح اقدامات ناجا در ایام اربعین

برچسب ها: اربعین 98 ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.