سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی با فندک خانه‌ای را به آتش کشید/کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت متوقف شد

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت متوقف شد

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با کالا و ارتقاء امنیت اقتصادی، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در ایست و بازرسی مقطعی در اتوبان شیراز به سمت اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: در بررسی از این خودرو ۸ دستگاه کارواش و مکنده صنعتی قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ زراعیتان تصریح کرد: ارزش این محموله قاچاق، بر اساس نظریه کارشناسان مربوطه، ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم تریاک در لارستان/۲ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، یک خودرو توسان توقیف و ۷۴ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس به لارستان، به یک دستگاه خودرو توسان مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۷۴ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شدند.

بازی با فندک خانه‌ای را به آتش کشید

یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان به علت بی احتیاطی و بازی کودک با فندک آتش گرفت.

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز اظهار کرد: گزارش وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

او ادامه داد: مرکز فرماندهی آتش نشانان از ایستگاه ۶ و ۱۷ را به محل حادثه که یک منزل مسکونی در بلوار فرگاز بود اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان به علت بی احتیاطی و بازی کودک با فندک آتش گرفته و از قسمت اتاق خواب کاملا شعله ور شده بود.

عدلو با بیان اینکه شعله و دود زیادی از پنجره‌های طبقه اول این ساختمان به بیرون زبانه می‌کشید و شعله‌های آتش به سرعت در حال سرایت به طبقات دیگر بود، افزود: ساکنان به موقع از این حادثه مطلع شده و همزمان با تماس با آتش نشانی، خود را به محل امن رساندند.

او ادامه داد: آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن، آتش را کنترل کرده و مانع از گسترش آن و رسیدن به قسمت‌های دیگر ساختمان شدند.

عدلو گفت: تیم اطفایی با اطمینان از ایمنی محل و تخلیه دود به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/چ

برچسب ها: حوادث ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.