سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصراف تیم شیرازی در یک قدمی شروع لیگ بانوان

تیم فوتبال زاگرس شیراز در یک قدمی شروع لیگ برتر فوتبال بانوان انصراف خودش را از فصل ۹۸ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام این باشگاه از انصراف خود در لیگ برتر فوتبال بانوان ۹۸ خبر داد. این اتفاق در حالی رخ داده است که قرار بود لیگ برتر از جمعه ۱۹ مهر ماه با حضور ۱۲ تیم برگزار شود که در نتیجه انصراف تیم شیرازی، لیگ جاری با حضور ۱۱ تیم و ۵ بازی در هر هفته استارت می‌خورد. قرار بود در هفته نخست بازی‌ها تیم زاگرس شیراز و پارس جنوبی بوشهر به مصاف یکدیگر بروند که با وجود این اتفاق تیم بوشهری در هفته نخست رقابت‌ها استراحت می‌کند.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد


تیم زاگرس دلیل انصراف خود را در صفحه اینستاگرام خود اینگونه یان کرده است که در ذیل می‌خوانید:

تیم فوتبال زاگرس شیراز به دلیل عدم حمایت و خلف وعده مسئولان استان فارس از شرکت در لیگ برتر کشور انصراف داد. این در حالیست که مسئولان به تیم‌های لیگ یک، دو و حتی سه فوتبال آقایان مساعدت‌های درخوری را رسانده اند و به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان فارس فقط به دو تیم دسته یکی آقایان دو میلیارد تومان کمک کرده اند و تنها تیم لیگ برتری فوتبال استان به جرم بانوان بودن کماکان مورد کم مهری شدید مسئولان استان قرار دارد.

قائم مقام باشگاه زاگرس ضمن انتقاد شدید از تبعیض جنسیتی در ورزش فارس بیان کرد: متاسفانه قرارداد تمامی بازیکنان و کادر فنی به پایان رسیده و با وجود فراهم کردن بستر‌های اولیه برای تمدید قرارداد‌ها و جذب بازیکنان جدید، با مشکل اساسی رو برو هستیم و مسئولان علی رغم وعده‌ها و قرار‌های متعدد کوچکترین مساعدتی با باشگاه نداشته اند، این درحالی است که فردا پنجشنبه آخرین روز مهلت ثبت قراردادهاست و جمعه اولین بازی تیم است و به همین دلیل توان شرکت در مسابقات را نداریم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.