سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقا جایگاه گردشگری اردبیل در سطح بین الملل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مجموعه اقدامات تبلیغی انجام شده طی سال‌های اخیر موجب شده تا جایگاه گردشگری استان در سطح بین الملل ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: استان اردبیل از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق بیش از 2 هزار جاذبه گردشگری در حوزه های مختلف تاریخی، طبیعی، فرهنگی، مذهبی و غیره دارد که می تواند پاسخگوی تمامی سلایق باشد.

او افزود: با این وجود بسیاری از این جاذبه ها در گذشته در حد مطلوبی معرفی نشده بود و این موضوع مانعی برای ماندگاری مسافران به ویژه مسافران خارجی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد: با معرفی گسترده جاذبه ها در سطح ملی و بین الملل نه تنها جایگاه گردشگری استان به عنوان برندی در کشور ارتقا یافته بلکه در سطح بین الملل نیز توانستیم به موفقیت دست یابیم.

فلاحی گفت: انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2023 دستاورد معرفی قابلیت استان در سطح بین المللی است.

او با تاکید به اینکه این اقدام می تواند توسعه زیرساخت های گردشگری را تسریع بخشد، ادامه داد: از تمامی نهادهای اجرایی نیز انتظار می رود تا 4 سال آینده جهت تکمیل زیرساخت های اولویت دار که بارها در جلسات و رویدادهای مختلف مورد تاکید قرار گرفته است، اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به بازخوانی برنامه های میان مدت و بلند مدت استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: بی شک نیازمندی های ضروری استان در اولویت برنامه ها قرار خواهد گرفت.

فلاحی افزود: با توجه به فرابخشی بودن گردشگری، لازم است تمامی نهادها پای کار بوده و نسبت به تحقق این مهم مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ع

معرفی قابلیت استان اردبیل در سطح بین المللی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.