سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی پیوند حلزون شنوایی در استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: راه‌اندازی پیوند حلزون شنوایی خدمت بسیار بزرگی به بیماران استان و استان‌های هم‌جوار است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در  مراسم،  بخش کاشت حلزون در بیمارستان امام خمینی (ره)  اظهار داشت: کرمانشاه همواره مرکز غرب بوده و ساکنان استان‌های هم‌جوار همواره به این استان مراجعه می‌کردند و درمان هم از این قاعده مستثنی نیست به طوری که ۱۷ تا ۲۰ درصد مراجعان به بیمارستان‌های دولتی را بیماران استان‌های مجاور تشکیل می‌دهد.

محمودرضا مرادی ادامه داد: کرمانشاه قطب غرب کشور است و این رسالتی ایجاد می‌کند تا علاوه بر خدمات روزمره به‌دنبال افزایش خدمات تخصصی در استان باشیم.

او  افزود: در کرمانشاه تاکنون یک‌هزار و ۶۲۵ مورد پیوند کلیه، ۱۱۴ مورد پیوند مغز استخوان و بیش از ۲۸۰ مورد پیوند قرنیه صورت گرفته و به‌دنبال مقدمات راه‌اندازی پیوند بقیه اعضا هستیم.

مرادی بیان کرد: از روز شنبه آینده همکاران ما برای آموزش و راه‌اندازی پیوند قلب به بیمارستان شهید رجایی خواهند رفت و برای پیوند کبد هم اقدام به اعزام همکار برای آموزش کرده و تجهیزات فوق‌تخصصی مورد نیاز را هم خریداری و تهیه خواهیم کرد و در چند وقت اخیر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد خرید تجهیزات پزشکی بسته شده است.

او گفت: کاشت حلزون یکی از موفقیت‌های دانشگاه به عنوان دوازدهمین مرکز کشور است و خدمت بسیار بزرگی به مددجویان است.

مرادی عنوان کرد: برای هزینه‌های سنگین ۱۱ هزار یورویی پروتز، جراحی و جلسات متعدد توانبخشی دولت کمک بسیار زیادی به هزینه‌های پیوند حلزون شنوایی می‌کند و با کمک خیران تقریبا هزینه‌ای بر خانواده‌ها تحمیل نخواهد شد.

انتهای  پیام/ز



 

تاکنون یک‌هزار و ۶۲۵ مورد پیوند کلیه انجام شده است 

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.