سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام :

زائران گوشی‌های خود را به وای فای ناشناس وصل نکنند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام از زائران اربعین حسینی (ع) خواست در طول سفر گوشی‌های خود را به وای فای ناشناس وصل نکنند.

سرهنگ  علی جمالی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:با شروع راهپیمایی اربعین حسینی (ع) و خیل مشتاقان اباعبدالله الحسین در پایانه‌های مرزی، سودجویان و کلاهبرداران نیز فعالیت‌های مجرمانه خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اند.

او گوشی‌های هوشمند همراه زائران را تهدیدی برای سرقت اطلاعات و وقوع برخی کلاهبرداری‌ها از تصاویر موجود در حافظه آن‌ها عنوان کرد و از زائران خواست، در صورت همراه بردن گوشی‌های هوشمند از اطلاعات آن یک بک آپ گرفته و گوشی را با رمز و پسورد‌های مطمئن، ایمن کنند.

رئیس پلیس فتای استان با اشاره به ترفند برخی کلاهبرداران فضای مجازی تحت عنوان برنده شدن سفر زیارتی برای افراد در ایام اربعین بیان کرد: نباید به این گونه خبر‌ها که اغلب از سوی افراد و شبکه‌های اجتماعی و در فضای مجازی است، اطمینان کرد و به راحتی فریب خورد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان از زائران اربعین حسینی (ع) خواست در طول سفر گوشی‌های خود را به وای فای ناشناس وصل نکنند.

انتهای پیام/ د

هشدار پلیس ایلام به زائران اربعین حسینی (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.