سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبرداد؛

بهره مندی ۲۱ واحد تولیدی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید

اسودی گفت: این واحد‌ها برای تولید و اشتغال بالغ‌بر ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون ۲۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در بخش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ توانستند از خدمات ستاد تسهیل و رونق تولیدی بهره‌مند شوند،گفت: این واحد‌ها برای تولید و اشتغال بالغ‌بر ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

اسودی با بیان اینکه در حوزه تسهیلات رونق تولید سال جاری که از شهریور ماه آغازشده ۱۴۵ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند، عنوان کرد: از این تعداد تاکنون ۱۳ واحد بالغ‌بر ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

او افزود: در این جلسه نیز با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۶۷ واحد تولیدی دیگر به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات موافقت شد که به این واحد‌ها افزون بر یک هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شود که این رقم می‌تواند برای ۱۱۰ نفر اشتغال‌زایی به همراه داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه مشکلات بیش از ۹۷۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات این کارگروه موردبررسی قرارگرفته است، تصریح کرد: درواقع هدف عمده این کارگروه جلوگیری از رکود و بازگرداندن واحد‌های تولیدی به چرخه اقتصادی کشور است تا بتوانند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

اسودی با بیان اینکه در آخرین دستور کار این نشست مشکلات بانکی، زیربنایی و تأمین اجتماعی تولیدی بررسی شد، گفت: با همراهی دستگاه‌های عضو این کارگروه مشکل این سه واحد برطرف و امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم در راستای رفع موانع تولید گام‌های ارزشمند برداریم.

انتهای پیام / ج

جلوگیری از رکود هدف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.