سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش اصناف استان مرکزی در اراک / مرکز آنلاین هشدار سرقت و زورگیری راه اندازی می‌شود

اصناف استان مرکزی در اراک گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در ششمین روز از هفته ناجا همایش اصناف استان مرکزی با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی و تعدادی از روسای اتحادیه‌ها و صنوف مختلف در اداره اصناف اراک برگزار شد.

 مرکز آنلاین هشدار  سرقت و زورگیری راه اندازی می‌شود

سرهنگ مفخمی فرمانده انتظامی استان در این همایش گفت: مرکز هشدار الکترونیک برای اعلام خطر آنلاین هر نوع تهدید از جمله سرقت و زورگیری راه اندازی می‌شود.

سرهنگ مفخمی وظیفه نیروی انتظامی را تامین امنیت و ایجاد نظم در جامعه دانست و افزود: پلیس در کنار اصناف است و همکاری لازم جهت تأمین امنیت صنوف و مردم را در همه شرایط خواهد داشت.

او از روسای اتحادیه و همه اصناف و مردم خواست تا پلیس را کمک کنند و اضافه کرد: باید آنچه را که در الویت نظام است در نظر بگیرند تا بتوانیم بر اساس اولویت‌ها برنامه ریزی کنیم و مقابل هرگونه تحریک و تحرکات بایستیم.

جمشید زند رئیس اتاق اصناف اراک هم در این همایش اصناف را بازوی توانمند انقلاب دانست و گفت: کسبه و اصناف همیشه یار و یاور نظام و رهبری بودند و در کنار پلیس برای برقراری نظم و امنیت کسب و کار دائم و آرام برای رونق تولید تلاش خواهند کرد.

نیروی انتظامی و اصناف دو رکن اساسی در جامعه

القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی هم از نیروی انتظامی و اصناف به عنوان دو رکن اساسی در جامعه یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی خدمتگزاری قاطع و مقتدر است و در کنار اصناف هر دو می‌توانند در جامعه موفق عمل کنند به شرط آنکه همه در یک خط و با یک هدف تلاش کنیم.

القاصی مهر افزود: تعزیرات حکومتی ماموریتش به نوعی نظم و انضباط در کاسبی است و با کسانی که متخلف باشند و بازار را تهدید کنند چشم پوشی نخواهد کرد و با آن‌ها برخورد خواهد داشت.

او اضافه کرد: تعزیرات حکومتی چشم بیدار نظام و نیروی انتظامی همیشه پای کار است و اصناف هم منصف و در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.