در همایشی از اصناف برتر شهرستان محلات تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت روز ملی اصناف همایشی با حضور کسبه و اصناف شهرستان محلات در فرمانداری این شهرستان برگزار و در این مراسم ضمن بررسی مسایل و مشکلات صنوف شهرستان محلات از تعدادی از اصناف برتر شهرستان محلات با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

قمری فرماندارشهرستان محلات در این جلسه، دقت و نظارت بر قیمت‌ها و جلوگیری از اوج غیرواقعی قیمت‌ها و مقابله با سوءاستفاده کنندگان را از مهم‌ترین وظایف اتاق اصناف خواند و بر لزوم تلاش در این راستا، تأکید کرد.

قمری افزود: اولین روز از تیر ماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده که این نامگذاری گویای اهمیت نقش اصناف وجایگاه ویژه ودیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر از جامعه است.

وی اضافه کرد: بی شک اصناف و بازاریان بعنوان بخش عظیمی از احاد جامعه با بر خورداری از روحیه مذهبی ودین مداری و در برهه‌های مختلف تاریخ میهن بزرگ ایران خصوصا برهه‌های مختلف وحساس نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش موثری ایفا کرده اند.

فرماندارشهرستان محلات ادامه داد: امروز وبا توجه به شرایط دشوار اقتصادی ودر راستای مبارزه با استکبار جهانی وتحریم‌های ظالمانه وهمچنین تحقق اقتصاد مقاومتی نقش اصناف از همه ادوار ومراحل انقلاب اسلامی برجسته‌تر ودارای اهمیت بیشتری است.

تجلیل از اصناف برتر محلات

انتهای پیام / ج

در همایشی از اصناف برتر شهرستان محلات تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.