سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران امید برای حضور در مسابقات جهانی

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال (امید) تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان در خانه کشتی تهران پیگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آزادکاران امید، که این مرحله از تمرینات خود را از روز ۸ مهرماه آغاز کرده اند، صبح امروز تمرین خاک را در دستور کار دارند و عصر نیز تمرین دو و میدانی را انجام خواهند داد.

تمرینات آزادکاران صبح فردا نیز با برنامه‌های ایستگاهی ادامه خواهد داشت و نفرات حاضر در اردوی تیم ملی این مرحله از تمرینات خود را تا روز پنج شنبه ۱۸ مهرماه زیر نظر تقی اکبرنژاد سرمربی و دستیارانش ادامه خواهند داد.


بیشتر بخوانید:برترین کشتی گیران جهان معرفی شدند/ یزدانی و کریمی در جمع بهترین‌ها و جای خالی فرنگی کاران


تیم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال کشورمان آخرین مرحله از اردوی آماده سازی خود را از روز ۲۳ مهرماه آغاز خواهد کرد و تا زمان اعزام به رقابت‌های جهانی، آخرین نکات فنی و مسائل تاکتیکی و تکنیکی در دستور کار آزادکاران قرار خواهد گرفت.

فرنگی کاران امید نیز که تمرینات خود را زیر نظر فرشاد علیزاده و همکارانش از روز ۱۰ مهرماه در خانه کشتی محمد بنا آغاز کرده اند، صبح امروز تمرین کشتی را در دستور کار خود داشتند و عصر نیز تمرین مرور فن را انجام خواهند داد.

این مرحله از تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال روز ۲۱ مهرماه پایان خواهد یافت و آخرین مرحله تمرینات نیز از روز ۲۶ مهرماه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روز‌های ۶ تا ۱۲ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود و بر اساس برنامه اعلامی، رقابت‌های کشتی آزاد روز‌های ۶، ۷ و ۸ آبان و رقابت‌های کشتی فرنگی روز‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲ آبان ماه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:اضافه شدن "اخلاقی" به کمیته فنی کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور


انتهای پیام/

پیگیری تمرینات شاگردان اکبرنژاد و علیزاده برای حضور در مسابقات امید‌های جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.