سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین:

استفاده از بسته تشویقی برای کارفرمایان محدودیت ندارد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: استفاده از بسته تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان محدودیت ندارد و همه آن‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دهقانی محمدآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: کارفرمایان می‌توانند با بکارگیری مددجویان در واحد‌های تولیدی از بسته تشویقی این نهاد بهره‌مند شوند و برای اجرای این بسته تشویقی محدودیتی وجود ندارد و همه آن‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دهقانی محمدآبادی افزود: براساس این بسته تشویقی، همه کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد را به کار گیرند به مدت دو سال از پرداخت حق بیمه کارگر جذب شده معاف می‌شوند و این رقم از سوی کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

او تاکید کرد: کارفرمایان برای دریافت این بسته تشویقی تنها باید مددجوی تحت حمایت را در واحد خود بکارگیری کنند حال ممکن است این محل فعالیت واحد تولیدی صنعتی، گاوداری، دامپروری، کارگاه کوچک، مغازه و یا هر نوع کار مفید اقتصادی باشد.

دهقانی محمدآبادی تأکید کرد: همچنین این نهاد آمادگی دارد برای مددجویان آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز کارفرمایان واحد‌های تولیدی برگزار کند و نیروی مناسب این واحد‌ها آماده بکار شوند.

او گفت: کارفرمایان علاقمند به بهره مندی از بسته تشویقی کمیته امداد به امور اشتغال دفاتر کمیته امداد و معاونت اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد استان در مجتمع ادارت نواب مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

کارفرمایان با بکارگیری مددجویاناز بسته تشویقی کمیته امداد بهره‌مند شوند

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.