سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هم اندیشی سران طوایف سیستان وبلوچستان با فرمانده انتظامی استان

بمناسبت هفته نیروی انتظامی سران طوایف سیستان وبلوچستان با فرمانده انتظامی استان و فرمانده پلیس راه‌های کشور دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در این نشست گفت:شعار هفته ناجا پلیس هوشمند امین مردم است و برای اینکه هوشمند باشیم و این مهم را به حد اعلا برسانیم از تعامل سازنده با مردم و درک متقابل میتوان ظرفیتی بی نظیر را ایجاد کرد که این نشست،  قطعا توسعه بخش این رابطه صمیمی مردم با پلیس خواهد بود.

سردار محمد قنبری افزود: برخورد پلیس با مجرم همچون گذشته با اقتدار و با مردم با رفعت و مهربانی و تکریم خواهد بود.

اوبا اشاره به بالا بودن آمار تصادفات در جاده های استان  گفت: برگزاری چنین  نشست هایی موجب ایجاد تعامل بین پلیس و مردم برای اجرای هرچه بهتر قوانین از جمله قوانیین راهنمایی و رانندگی در استان می شود.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان استان همچنین از کاهش  ۲۵درصد  انتقادات  مردم از  پلیس در استان خبردادو گفت: این نشان از  مردمی بودن پلیس است.

سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راه‌های کشور نیز در مراسم گفت: استان سیستان و بلوچستان ظرفیتی به اسم سران طوایف را دارد که سایر استان‌ها از این نعمت برخوردار نیستند و همراهی سران طوایف و ریش سفیدان میتوانند ترویج دهنده فرهنگ رانندگی با رهنمود هایشان به قومیت‌ها مردم طایفه خود باشند.

انتهای پیام/گ

نشست هم اندیشی سران طوایف سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.