سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست قدیمی‌ترین ساختار بشری در زمینه ارتباطات/تحویل ۱۴۶ هزار گذرنامه به متقاضیان اربعین حسینی

مدیرکل پست استان خوزستان گفت: تاکنون ۱۷۰ هزار گذرنامه به متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: پست بعنوان قدیمی ترین ساختار بشری در زمینه ارتباطات نقش ویژه ای در توسعه ارتباطات دارد.

او مهم‌ترین نقش پست در دنیای امروز را کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، کاهش ترافیک شهری، استفاده بهینه از منابع ملی و صرفه جویی در هزینه و زمان شهروندان عنوان کرد.

حموله تصریح کرد: پست در سال‌های اخیر مشارکت‌های کلانی در بحث طرح‌های ملی از جمله؛ توزیع کارت سوخت داشته که در یکسال اخیر تاکنون در استان خوزستان بالغ بر ۶۰۰ هزار کارت سوخت از سوی پست استان به دست متقاضیان رسیده است.

توزیع بیش از ۱۴۶ هزار گذرنامه به متقاضیان راهپیمایی رابعین

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین در زمینه توزیع گذرنامه، با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین اداره پست استان خوزستان و سازمان حج و زیارت استان، بیش از ۱۴۶ هزار گذرنامه توزیع شده است.

مهران حموله ادامه داد: به منظور رفاه حال مردم، از هفته گذشته ۳ شیفت کاری تنظیم شده و کارکنان اداره پست استان درحال ارائه خدمات مختلف به هم استانی‌ها هستند.

جابجایی ۱۸ میلیون مرسوله در داخل و خارج از کشور

او بیان کرد: طی یکسال گذشته، ۱۸ میلیون مرسوله پستی شامل؛ نامه، بسته، امانت، خدمات نیابتی و ... در سطح باجه‌های پستی از مردم دریافت و به اقصی نقاط کشور و خارج از کشور ارسال شده است.

حموله اذعان داشت: همچنین حدود ۱۵ میلیون بسته پستی از اقصی نقاط کشور وارد اداره پست استان خوزستان شده و در سطح استان به صاحبان آن‌ها تحویل داده شده اند.

به گفته این مقام مسئول، در مجموع ۳۳ میلیون مرسوله در سطح استان خوزستان جابجا شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پست ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.