رئیس اداره پست رامهرمز از تداوم توزیع پلاک کد پستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مهران آرپناهی، رئیس اداره پست رامهرمز گفت: یک‌پنجم پلاک‌های کد پستی در این شهرستان نصب شد و ما خواستار همکاری بیشتر شهروندان با مأموران مربوطه برای دریافت و نصب پلاک هستیم.

وی با تاکید نیازبه نصب کدپستی بیان داشت: با توجه به‌ نیاز کد پستی برای هر واحد مسکونی و تجاری توزیع بیش از 30 هزار پلاک کد پستی در 24 هزار مکان را بیش از 3 ماه است در این شهر آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: پلاک‌های کد پستی رامهرمز بروز بوده و از نوع بهترین و استانداردترین هستند، تاکنون در فاز اول که فقط شامل مرکز شهر می‌شود حدود 5 هزار پلاک توسط پیمانکار مربوطه نصب شد که البته این مقدار خیلی کم است.

رئیس اداره پست رامهرمز با اشاره به دریافت پول از شهروندان عنوان کرد: به ازای هر پلاک 6 هزار تومان از شهروندان دریافت و رسید آن نیز داده می‌شود، پیمانکار مربوطه هم موظف به نصب پلاک به درب منازل است.

وی به مشکلات نداشتن کد پستی اشاره و گفت: ‌ضرورت کد پستی برای هر واحد مسکونی و تجاری باید موردتوجه شهروندان رامهرمزی قرار گیرد تا در آینده ناگزیر به پرداخت هزینه‌های بیشتر برای دریافت پلاک نشوند.

آرپناهی در ادامه بیان کرد: قیمت کنونی پلاک کد پستی مقطوع و متعارف است ولی اگر شهروندی پلاک دریافت نکند و پلاک موردنظر به اهواز عودت داده شود در آینده باید بیش از چندین برابر برای دریافت کد پستی و پلاک آن هزینه کند.

وی با اشاره به اینکه توزیع سریع‌تر پلاک کد پستی در رامهرمز نیاز به همکاری شهروندان دارد، در پایان گفت: عاجزانه از شهروندان محترم تقاضا داریم که نسبت به دریافت پلاک کد پستی اقدام و با مأموران مربوطه همکاری لازم را به عمل‌آورند تا هر چه زودتر در فرصت محدود باقیمانده مابقی پلاک‌ها نصب و مشکلات مربوطه شهروندان مرتفع شود.

انتهای پیام/ م

توزیع پلاک کد پستی در رامهرمز ادامه دارد

برچسب ها: اداره پست ، کد پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.