سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ آبان ماه؛

یادواره شهدای مدرسه پیروز بهبهان برگزار ی شود

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری سی و ششمین یادواره شهدای حمله موشکی مدرسه شهید پیروز در ۴ آبان ماه خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت و گو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: شهدا در قلب و روح ما جای دارند و هرگز از خاطره‌ها فراموش نخواهند شد و اگر عزتی داریم بخاطر شهیدان والامقام است.

او افزود: شهرستان بهبهان در غروب ۴ آبان ماه سال ۱۳۶۲ مورد تهاجم رژیم عراق واقع شد که در این حادثه خونین، ۷۴ دانش آموز و معلم از مدرسه راهنمایی شهید حمدالله پیروز به فیض شهادت نائل آمدند.

عبدی پور بیان داشت: این روز تاریخی و یاد و خاطره نوجوانان و فرهنگیان شهید در بین نسل جدید را کاری ارزشی است که از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدای مدرسه شهید پیروز، اشاعه و ترویج فرهنگ شهادت در بین دانش آموزان و آشنایی آنان با این میراث اعتقادی و ملی است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: سی و ششمین یادواره شهدای حمله موشکی مدرسه شهید پیروز روز شنبه ۴ آبان ماه ۹۸ با نواختن  زنگ مقاومت بهبهان در کلیه مدارس شهرستان آغاز و با برگزاری در شامگاه این روز اجرا می‌گردد.

سی و ششمین یادواره شهدای حمله موشکی مدرسه شهید پیروز از ۲ تا ۸ آبان ماه به مدت یک هفته با برنامه‌های متنوعی نظیر راوی گری، سخنرانی و پخش کلیپ در مدرسه شهید پیروز، دیدار مدیران، معاونین، دبیران و دانش آموزان با خانواده شهدای حمله موشکی مدرسه شهید پیروز و اهدا لوح سپاس به آنان و غبارروبی مزار شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای روز مقاومت بهبهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.