سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام خبر داد;

آمادگی نیرو های سپاه در مرز مهران

معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سپاه در میدان و اردوگاه اربعین برای خدمت رسانی به زائران آمادگی کامل را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ یوسفی معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اقامتگاه میدان اربعین در محل پایانه مرزی مهران و اردوگاه بعد از پل زائر با ظرفیت ۵۰ هزار نفر در شبانه روز جانمایی شده است.

او افزود: همچنین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی بین ۱۵ تا ۴۵ هزار وعده غذا و نوشیدنی بین زائران تقسیم می‌کنند و نان مورد نیاز زائران پایانه مرزی نیز توسط ۶ نانوایی سیار تامین می‌شود.

معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در رابطه با ترابری و حمل و نقل زائران اظهار کرد: یک هزار خودرو درون و برون شهری وظیفه انتقال زائران را بر عهده خواهند داشت و همچنین در صورت نیاز از خودرو‌های سنگین باربری و تاکتیکی برای حمل دورن شهری زائران بهره گیری خواهد شد.

او در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی سپاه در ایام اربعین نیز مطرح کرد: طول مسیر پل زائر تا پایانه مرزی به طول ۱۴ کیلومتر توسط سپاه استان ایلام با پرچم، بنر و سیستم‌های صوتی با محتوای عاشورایی آذین بندی شده است.

یوسفی بیان کرد: در مقوله بهداشت و درمان یک واحد بیمارستان صحرایی با مشارکت جامعه بسیج پزشکی استان مشتکل از تیم‌ها و کادر درمانی و پزشکی در میدان اربعین دایر می‌شود.

او ادامه داد: سپاه استان ایلام به مانند سال‌های گذشته با حضور در ۶ کمیته در حوزه‌های اسکان، حمل و نقل، بهداشت و درمان، تغذیه و فرهنگی به زائران خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ ن

پذیرش زائران توسط اقامتگاه های سپاه در مرز مهران 

برچسب ها: اربعین 98 ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.