سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اربعین حسینی یک امتحان بزرگ در حوزه بهداشت و‌درمان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در پیاده روی اربعین همه مدیران‌ با هم هماهنگ عمل کنند این رویداد همچون یک امتحان بزرگ در حوزه بهداشت و‌درمان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در پیاده روی اربعین همه مدیران‌ با هم هماهنگ عمل کنند این رویداد همچون یک امتحان بزرگ در حوزه بهداشت و‌درمان است.


مرادی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پیش از انتخابات از دخالت در مسایل مربوط به انتخابات پرهیز نمایید . ما کار خدماتی خود را انجام‌می دهیم و‌ در این امر دخالت نمی کنیم هرچند‌ فعالیت شخصی ایرادی ندارد اما در جایگاه و یا با امکانات و‌ نام اداری هرگز به نفع یا ضرر کسی کار نمی کنیم.


او گفت: ترویج جو‌ امیدواری در میان مردم‌ و بیان واقعیت ها به دور از اغراق ، ‌قول تلاش برای رفع مشکلات و ارایه اطلاعات خدمات به مردم لازم است.


او بیان کرد: توسعه نظام ارجاع و‌ برنامه نسخه نویسی الکترونیکی از اهداف دانشگاه است و از آن حمایت می کنیم صرفه جویی و‌ رعایت بهره وی مد نظر مدیران دانشکاهی باشد.

مردی بیان کرد: ازابتدای آبانماه بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) به بیمارستان گلستان انتقال می یابد و اورژانس به بخش سوختگی کنونی منتقل می شود تغییرساختار اورژانس بیمارستان وافزایش زیربنای آن بلافاصله بعداز انتقال بخش سوختگی به گلستان آغاز میگردد.


او گفت: ایجاد بخش مسمومیتها و روانپزشکی بعداز اتمام کار ساخت اورژانس در بخش سوختگی کنونی در دستور کار قراردارد.

انتهای  پیام/ز

 

بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) به زودی افتتاح می شود

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.