سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندارتربت جام:

مطالبات کارگران از کارخانه قند بروز پرداخت می‌شود

فرماندار تربت جام گفت: مطالبات کارگران، پیمانکاران و کشاورزان از کارخانه قند بروز پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام گفت: در ادامه اعتراضات کارگران، پیمانکاران و کشاورزان، سلسله پیگیری‌هایی صورت گرفت که نهایتا به منظور رفع مشکلات صنفی کارگران کارخانه قند و کشاورزان، جلسه‌ای در دفتر معاونت پیشگیری از جرائم خراسان رضوی با شرکت اعضای هیات مدیره و مدیر عامل کارخانه قند تشکیل، مشکلات مطرح و برای حل آن تدابیر لازم اتخاذ شد.

او ادامه داد: از سال گذشته از طریق مراجع مختلف پیگیر مطالبات کارگران کارخانه قند و کشاورزان بودیم تا اینکه پنج شنبه گذشته جلسه با مراجع قضایی به نتیجه مطلوب دست یافتیم.

فرماندار تربت جام گفت: فعالیت کارخانه و تداوم کار این صنعت برای شهرستان بسیار حیاتی است و در زمان فعالیت از اشتغال زایی بسیار زیادی برخوردار است.

حمیدی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دستگاه قضا برای رفع مشکلات کارخانه قند، افزود: در پایان جلسه مصوب شد به طور منظم و به روز حقوق و مزایای کارگران در پایان هر ماه پرداخت شود؛ لیست بیمه کارگران به سازمان تامین اجتماعی به موقع ارسال شود، کلیه حقوق و مزایا شامل پاداش و اضافه کار کارگران و تسویه کامل حقوقی تا پایان سال جاری پرداخت شود و لیست تسویه حساب مطالبات کشاورزان، کارگران، پیمانکاران به مقام قضایی استان و فرمانداری تربت جام ارسال گردد.

انتهای پیام//ز. ج
 


رفع مشکلات کارخانه قند تربت جام بزودی انجام می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.