قاضی دادیار حوزه ی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مشهد گفت: دستورات قضایی مبنی بر جمع آوری موتور پمپ ها در کشف رود صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد بهشتی  قاضی دادیار حوزه ی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم خراسان رضوی، گفت: روز گذشته جمع آوری موتور پمپ هایی که درون زمین های کشاورزی منجر به پمپاژ فاضلاب شده بودند در حاشیه ی کشف رود آغاز شد.

او با بیان اینکه مشکل اصلی در کشف رود، وجود فاضلاب جاری در آن است افزود: متاسفانه دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول به وظایف خود به درستی عمل نکردند،امیدواریم سازمان هایی از قبیل: سازمان آب و فاضلاب،محیط زیست، شهرداری و... به وظایف خود در سامان دهی هر چه سریع تر کشف رود اقدام کنند.

علی میرزایی دبیر کار گروه نجات کشف رود گفت: در قسمت های پایینی کشف رود اقدام به احداث تصفیه خانه ای از قبیل: تصفیه خانه ی خین عرب شده که تا ۱۵ روز آینده به بهره برداری می رسد.
 

او تصریح کرد: پرونده بهداشتی کشف رود تا پایان سال ۹۹ بسته می شود و هم چنین برای کشاورزان حاشیه کشف رود برنامه‌های خوبی داریم تا معیشت این افراد با مشکل مواجه نشود.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

مشکل اصلی در کشف رود، وجود فاضلاب جاری در آن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.