سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۳ پروژه عشایری در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت: ۵۳ پروژه در مناطق مختلف عشایری این استان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حمید طوقی مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: پارسال ۱۳۱ پروژه با اعتباری افزون‌بر ۹ میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

او ادامه داد: همچنین سال گذشته ۲۹۷ پروژه با اعتباری افزون‌بر ۶۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان توسط دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در مناطق عشایری اجرا شده است.

مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۹۸۰ نفر از عشایر این استان پارسال ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با هدف بهبود وضعیت معیشتی و بهبود نظام دامداری تسهیلات ارزان قیمت دریافت کردند.

او  تصریح کرد: همچنین سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۰۰ تن جو، سبوس و کنسانتره، ۸۶۰ تن کالای اساسی و بیش از ۱۵ هزار تن آرد میان عشایر سیستان وبلوچستان توزیع شده و ۱۱ هزار دام عشایر با اتحادیه و شرکت‌های تعاونی عشایری این استان خریداری شده است.

طوقی بیان کرد:هم‌اینک یک اتحادیه، ۹ شرکت تعاونی عشایری در شهرستان‌ها و ۱۹۶ فروشندگی در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

۹ شرکت تعاونی عشایری در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند

برچسب ها: تسهیلات ، دامپزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.