سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم عنوان کرد؛

احداث پارکینگ‌های زیرسطحی در قم/پارکینگ زیرسطحی در تقاطع طالقانی و عمار یاسر در حال احداث است

محرری گفت:احداث پروژه با پیشرفت خوبی روبرو است که حدود ۴۰۰ پارکینگ در طبقات منفی و ۴۰ واحد تجاری هم در طبقه همکف و اول این پروژه طراحی‌شده که با مشارکت سرمایه‌گذار در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن محرری  رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم با اشاره به لزوم احداث پارکینگ‌ها به ویژه در هسته مرکزی شهر گفت: یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در قم احداث پارکینگ است که به دنبال احداث پارکینگ‌های زیرسطحی در سطح شهر هستیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم با اشاره به پیش‌بینی چندین پارکینگ در مناطق پرتردد سطح شهر تصریح کرد: مکان‌هایی از جمله میدان شهید دستغیب در منطقه چهار، خیابان استاد فقیهی در خیابان ۱۹ دی جنب مخابرات و کوچه هفت خیابان دورشهر برای احداث پارکینگ پیش‌بینی شده است.

محرری با بیان اینکه پارکینگ زیرسطحی در تقاطع طالقانی و عمار یاسر در حال احداث است عنوان کرد: احداث این پروژه با پیشرفت خوبی روبرو است که حدود ۴۰۰ پارکینگ در طبقات منفی و ۴۰ واحد تجاری هم در طبقه همکف و اول این پروژه طراحی‌شده که با مشارکت سرمایه‌گذار در حال انجام است.

محرری با تأکید بر مشکل شدید کمبود پارکینگ در ابتدای خیابان دورشهر یادآور شد: برای احداث پارکینگ در کوچه هفت دورشهر نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های دولتی و به ویژه آموزش و پرورش دارد که اعیان آن در اختیار آموزش و پرورش بوده و ملک متعلق به آستان مقدس حضرت معصومه (س) است.

محرری با اشاره به پیش‌بینی چند هزار متر کاربری پارکینگ در فاصل سینما تربیت و کانون فرهنگی امام خمینی (ره) یادآورشد: صحبت‌های اولیه بین آموزش و پرورش، آستان مقدس، استانداری و شهرداری انجام‌شده که اگر به تفاهم خوبی برسیم در آنجا تعداد قابل‌توجه‌ای می‌توان پارکینگ احداث کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم ادامه داد: قرار است کاربرد‌های فرهنگی و تفریحی دوباره با شیوه جدید مناسب اجرا شده تا آستانه مقدس و هم آموزش و پرورش خدمات خود را ارائه دهند و هم مردم از ظرفیت پارکینگ برخوردار شوند.

انتهای پیام/ح

پارکینگ‌های زیرسطحی در قم احداث می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.