سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرائت پیام مهر در مدارس همدان

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام مهر در مدارس این استان قرائت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش همدان روز یکشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام مهر در هنرستان ام‌البنین ناحیه یک شهر همدان با حضور فرمانده انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی بخشی از آیه ۴۰ سوره حج قرائت شد، گفت: نیروی انتظامی در حوزه داخلی مرزی افتخارات زیادی برای ایران به ارمغان آورده است.

او افزود: اگر امروز در حوزه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی کشورمان در برابر دیگر کشور‌ها صف آرایی کرده حاصل تلاش این نیرو‌های پرتلاش و جهادگر است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه امروز ایران در اوج اقتدار بین‌المللی است ادامه داد: اگر ایران محور وحدت و ام‌القری جهان اسلام شده، این مرهون ایثارگری خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

پور داود با بیان اهمیت امنیت و سلامت در رشد و توسعه کشور گفت: این دو مقوله با تلاش نیروی انتظامی به منصه ظهور و بروز رسیده است.

او گفت: اگر دانش آموزان امروز بدون دغدغه مشغول درس خواندن و علم‌آموزی در مدارس هستند این امنیت حاصل خدمت شبانه روزی پلیس است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خطاب به دانش آموزان خواستار احترام آن‌ها به دو معلم شد و اضافه کرد: احترام پدر و مادر به عنوان نخستین معلم و احترام به کسانی که جان روشن از آنان یافته ایم باید همواره مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ب


پیام مهر در هنرستان ام‌البنین ناحیه یک شهر همدان قرائت شد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.